Örüljön velünk! 50 éves a Nutella

Idén 50 éves a Nutella, a jubileumhoz kampány is kapcsolódik. De megtaláltunk egy 80-as évekbeli híres mondatot is. Ehhez az évfordulóhoz kampány is kapcsolódik. Az isteni olasz édességmárka azt találta ki, hogy létrehozzák a felhasználói tartalomra építő Nutellastories.com oldalt, ahol a Nutella rajongói képekkel, videókkal mesélhetik el személyes nutellás történeteiket.

Ilyen képekkel például:

 

A másik marketinges fejlemény, hogy az évfordulóra a Ferrero megváltoztatja a Nutella logóját is. Így néz ki a logó:

A Nutellát egyébként Pietro Ferrero cukrász, a Ferrero cég alapítója találta ki 1946-ban, eleinte Pasta Gianduja néven forgalmazták, aztán 1951-től az új név Supercrema lett. A Nutella márka megszületésének hivatalos dátuma 1964, jelenleg 160 országban lehet kapni.

A most elindított, szépen fésült sztorikat és aranyos képeket tartalmazó hivatalos kampányoldal mellett az internet népe – mint ahogy ezt sokféle szeretett márkával megteszi – önszántából is elképesztő mennyiségű tartalmat gyárt a Nutellának. Mivel élelmiszerről van szó, a legalapvetőbb tartalomtípus a “ki bír többet betolni belőle időre” videók.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s